متولی اصلی برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان مردم هستند

حجت الاسلام خرمیان متولی اصلی برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان را مردم عنوان کردوگفت: این سنت، باید به قوت خود باقی باشد و مردمی بودن این مراسم‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام عباس خرمیان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان- شامگاه ۲۵بهمن درجمع خبرنگاران ضمن قدردانیاز حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بی نظیر بود که موج همدلی و اتحاد را در کشور به نمایش گذاشت و گسل های فضای مجازی را تاحدودی ترمیم کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این حضورسبب ناامیدی دشمن از شکست جمهوری اسلامی ایران خواهد شد اضافه کرد: : مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و هدف از تنوع برنامه‌ها سپردن کار به جوانان و خود مردم بوده که خوشبختانه حضور فعال مردم را شاهد بودیم.

 

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۶۶ نوع برنامه متنوع اجرایی شده و در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه بیش از ۵۰ برنامه سرود و همچنین ۱۰۰ ایستگاه و موکب برپا شد.

 

حجت الاسلام خرمیان در ادامه از برنامه‌ریزی برای اعیاد شعبانیه خبرداد و افزود: در این خصوص نیز برنامه های متنوعی در جهت تبیین گفتمان مهدویت، برگزاری جشن های محله‌محور،ساخت و بازنشر کلیپ‌ها و رفع شبهات و ایجاد پویش های مجازی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان  با تأکید براینکه مردم باید با توجه به معرفت خودشان و در چارچوب ارزش‌های دینی این جشن‌ها را برگزار کنند، تا روح نشاط و شادی در جامه دمیده شود  ادامه داد: لذا باید نظارت و هماهنگی توسط نهادهای فرهنگی وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت آذین‌بندی‌ها و تبلیغات میدانی در اعیاد و مناسبت‌های شاد اظهارداشت: این تبلیغات باید به صورت برجسته در سطح شهرها و خیابان‌ها وجود داشته باشد و فرهنگ انتظار در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1252804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha