راه‌اندازی پویش مسجدی «پرواز تا حرم» برای ساخت صحن حضرت زینب(س)

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از راه‌اندازی پویش« پرواز تا حرم» با مشارکت اهالی مساجد خبر داد و گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای احداث صحن حضرت زینب(س) در کنار حرم امام حسین(ع) راه اندازی شده است.

حجت الاسلام «حجت‌الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از راه اندازی پویش «پرواز تا حرم» به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف جلب مشارکت های مردمی برای احداث صحن حضرت زینب(س) در کنار حرم امام حسین(ع) راه اندازی شده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد زمان این پویش را از مبعث پیامبرگرامی اسلام(ص) تا نیمه شعبان دانست و افزود: مردم و اهالی مسجد می توانند با شرکت در این پویش در احداث صحن حضرت زینب(س) سهیم باشند.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند برای مشارکت در احداث صحن حضرت زینب(س) در جوار حرم امام حسین(ع) با شماره گیری#۷۲*  و یا واریز به شماره کارت ۶۱۰۴ ۳۳۷۵ ۱۳۶۶ ۴۰۵۰ به نام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در این پویش شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۸ -۲۲۶۳۵۵۰۶ می توانند تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 1252816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha