راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهدا است

صفوی گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهدا و بزرگترین اردوی فرهنگی نظام دینی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- صبح امروز(چهارشنبه، 26بهمن) در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اهمیت راهیان نور اظهار کرد: همه باید در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و جوانان اهتمام جدی داشته باشیم.

 

وی افزود: دشمن امروز فرهنگ والای شهدای ما مورد هدف قرار داده است، لذا نیاز است که این فرهنگ ایثار و حماسه های بزرگی را که بهترین جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و با توکل بر خدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این گنجینه ی بسیار بزرگ را بدست آوردند به نسل جدید انتقال داد.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروزه وظیفه همه ما، حفظ ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهدا و بزرگترین اردوی فرهنگی نظام دینی ما است.

 

صفوی تاکید کرد: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی شهرستان بدون هیچ تردیدی به اردوهای معنوی راهیان نور کمک کنند تا مردم خاطره خوشی از این اعزام ها داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق جنگی ، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می دارد.

کد خبر 1252825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha