واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سرزمین‌های راهیان نور نهفته است

سردار مهدوی با تأکید بر لزوم بازدید نوجوانان و جوانان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گفت: واقعیت‌های انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی در سرزمین‌های راهیان نور نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- صبح امروز چهارشنبه (۲۶ بهمن) در آیین بدرقه کاروان‌های زیارتی دانش‌آموزی راهیان نور استان، اظهار کرد: امروز اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند و تا قبل از ماه مبارک رمضان اعزام به راهیان نور همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سرزمین‌های راهیان نور نهفته است، افزود: استکبار جهانی به وسیله امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد از آن بر علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران را وارونه جلوه می‌دهد و ذهن نوجوانان و جوانان را مخدوش می‌کند بنابراین نیاز است تا دانش‌آموزان و دانشجویان با سفر به راهیان نور، واقعیت‌ها و هشت سال ایستادگی و مقاومت رزمندگان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد را از نزدیک مشاهده کنند.

 

سردار مهدوی با اشاره به ۴۴ سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی، گفت: باید نوجوانان و جوانان کارنامه اقدامات ننگین کسانی که امروز وکالت می‌گیرند که سردمدار مردم ایران شوند را بررسی کنند که چگونه با هر گوشه چشم استکبار بخشی از خاک میهن را به بیگانگان واگذار کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اعزام ۲ کاروان در قالب ۳۶۸ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان تا پنجم اسفند ماه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های دانشجویی از پنجم تا بیستم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: حدود هزار و ۲۰۰ دانشجوی استان به یادمان‌های عملیات‌های دفاع مقدس در جنوب اعزام می‌شوند.

 

سردار مهدوی ادامه داد: بعد از اتمام اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی راهیان نور از بیستم اسفند تا اوایل فروردین ماه اردوی راهیان اقشار مختلف را خواهیم داشت که برای ثبت نام در این اردوها مردم می‌توانند به نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اردوگاه خراسان جنوبی با عنوان پادگان شهید حبیب اللهی در شهر اهواز جهت اسکان و پذیرایی از زائران آماده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha