همراهی بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجدالرسول(ص) در کمک‌ به زلزله‌زدگان خوی

حجت‌الاسلام شجاع‌منظری گفت: بسیج، کانون فرهنگی هنری و هیئت امنای مسجدالرسول(ص) در جمع‌آوری کمک‌ها برای زلزله‌زدگان خوی همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامعلی شجاع‌منظری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی در مسجدالرسول (ص) مستمرا صورت می گیرد، اظهار کرد: همراهی بسیج، کانون فرهنگی هنری و هیئت امنای مسجدالرسول(ص) در جمع‌آوری کمک‌ها برای زلزله‌زدگان بسیار قابل توجه است.

 

امام جماعت مسجدالرسول(ص) (واقع در تهران، میدان رسالت) افزود: کمک های اهالی این مسجد زلزله‌زدگان شهرستان خوی شامل هدایای نقدی است و در همه روزهای پیش رو به ویژه مناسبت های پایان ماه رجب و نیمه اول ماه شعبان این روند ادامه می یابد. تاکنون بیش از سه میلیون تومان به این منظور جمع آوری شده است.

 

وی در ادامه درباره برنامه های مسجدالرسول (ص) به مناسبت شهادت امام کاظم(ع)، گفت: امشب چهارشنبه، ۲۶ بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام حسنی، این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجدالرسول (ص) برگزار می شود.

 

شجاع منظری ادامه داد: جشن عید مبعث نیز در روز جمعه، ۲۸ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد امین و مداحی موسوی در مسجدالرسول(ص) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: ۲۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه رجب میان نیازمندان توزیع و کمک نقدی خیریه مسجدالرسول(ص) به ۵۰ خانواده نیازمند در سی‌ام بهمن ماه به حساب این نیازمندان واریز می شود.

 

 

کد خبر 1252887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha