فضاسازی شهرهای خراسان جنوبی در عید مبعث و  نیمه شعبان ویژه باشد

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه در فضاسازی شهری انتظار می رود که شهرداری امکانات خود را در اختیار گروه های جهادی و مساجد قرار دهد تا آنها کار را انجام دهند، گفت: فضاسازی شهری در عید مبعث و نیمه شعبان باید بسیار باشکوه و ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز چهارشنبه (26 بهمن) در چهارمین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، اظهار داشت: مردم ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را به بهترین شکل جشن گرفتند و دشمنان را ناکام و قلب امام زمان (عج) را شاد کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات باید به دور از موازی کاری و با همدلی و با محوریت قانون صورت گیرد، افزود: وقتی که مقرراتی در کشور تنظیم شده است باید طبق آن قوانین عمل کرد و اگر به این سمت حرکت شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد.

 

وی با بیان اینکه یکی از خلاء های ستاد دهه فجر عدم تشکیل کمیته پشتیبانی بوده است، اظهار داشت: این کمیته با حضور یکی سری از دستگاه‌هایی که می توانند کمک کنند و استانداری تشکیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که پلاکارد نوشته می آورند به ما معرفی شود تا ابلاغ شود که مجدد تکرار نگردد، افزود: هر چه امکانات در دستگاه‌ها است مردمی است و باید پای کار نظام و انقلاب و مردم بیاوریم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل این جلسه، برطرف کردن نواقص و بهبود عملکردها است، اظهارداشت: باید خروجی مشورت ها، کارهای قوی و مورد انتظار مردم باشد.

 

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه معیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور باشکوه مردم است و نه مسئولان، افزود: البته باید خواص مانند کم حجاب ها، مذاهب، مسئولان و ... هم به صورت متعادل در مراسم 22 بهمن و دهه فجر به تصویر کشیده شود اما برخی چیزها مانند پرچم جمهوری اسلامی ایران باید به صورت ویژه به نمایش کشیده شود.

 

وی اظهارداشت: سخنران مراسم 22 بهمن در بیرجند به صورت کوتاه و جهاد تبیینی و بسیار خوب به ایراد سخنرانی پرداخت که جای تقدیر دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فضاسازی شهری انتظار می رود که شهرداری امکانات خود را در اختیار گروه های جهادی و مساجد و ... بگذارد و آنها کار را انجام دهند، گفت: فضاسازی عید مبعث و نیمه شعبان باید بسیار باشکوه و ویژه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1252891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha