برگزاری سومین رویداد رضوان با هدف  شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب

مدیرکل روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری سومین رویداد رضوان با هدف کمک به برنامه پذیرش و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور -مدیرکل روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران- امروز(چهارشنبه۲۶بهمن ماه) در نشست خبری آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲گفت: در کنار پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران که از ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود،سومین رویداد رضوان با هدف کمک به برنامه پذیرش و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های طلاب نیز برگزار می‌شود.

 

مدیرکل روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد:در ۲ سال گذشته رویداد رضوان در ۲ بخش اجرا شد که یک بخش مربوط به ساماندهی مبلغان در عرصه پذیرش بود.

 

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طلاب در قالب سفیران رضوان ساماندهی و در امر پذیرش به‌صورت چهره به چهره و در فضای مجازی مشغول به تبلیغ شدند.

 

مدیرکل روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: بخش دیگر مربوط به اصحاب رسانه می شود که هر سال جمعی از اصحاب رسانه به‌عنوان فعالان برتر در عرصه پذیرش تجلیل می شوند.

 

وی تصریح کرد: اما امسال بخش دیگری نیز با عنوان اردوهای رضوان اضافه شده است که بر اساس آن، در سراسر کشور مدارس منتخب پذیرای دانش آموزان و داوطلبان هستند که در مدرسه حضور پیدا خواهند کرد و با راه و رسم طلبگی آشنا می‌شوند.

کد خبر 1252923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha