ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین در قم آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین امروز (چهارشنبه۲۶ بهمن ماه) با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، ششمین نمایشگاه‌ ملی کتاب دین امروز (چهارشنبه26 بهمن ماه) با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و  جمعی از مسوولان فرهنگی و حوزوی آغاز بکار کرد

 

بر اساس این گزارش این نمایشگاه به مدت یک هفته هر روز میزبان عموم مخاطبان خواهد بود و  از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 16 تا 21  پذیرای علاقمندان است.

 

 همچنین برگزاری بیش از 10 نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله زن و خانواده و همچنین رونمایی از کتب ارزشمند دینی از جمله «خلاصه تفسیر المیزان» از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

 

بیش از 100 ناشر با بیش از 21 هزار عنوان کتاب که در سه سال گذشته منتشر شده است در نمایشگاه کتاب دین حضور دارند.

 

همچنین 60 درصد ناشران نمایشگاه کتاب دین قمی هستند. برخی از ناشران حوزه کودک و نوجوان نیز در این نمایشگاه حضور دارند .

 

سه میلیارد تومان بن کارت ویژه نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود که 20 درصد مبلغ این بن‌کارت‌ها را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه نیز آورده افراد مراجعه کننده خواهد بود.

 

این بن ها برای عموم مردم 300 هزار تومان، برای طلاب و دانشجویان 400 هزار تومان و برای اساتید حوزه و دانشگاه 600 هزار تومان بن کارت درنظر گرفته شده است که با پرداخت 80 درصد مبلغ افراد می‌توانند از این بن کارت‌ها استفاده کنند.

 

ناشران علاوه بر بن کارت نمایشگاه، 10 تا 30 درصد تخفیف ارائه خواهند داد و به صورت میانگین با احتساب بن کارت، 40 درصد تخفیف به افراد داده می‌شود.

 

10 ناشر از کشورهای سوریه، لبنان، بحرین و عراق و صد‌ ناشر داخلی در نمایشگاه کتاب دین با 111 غرفه حضور دارند.

کد خبر 1252929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha