استقبال عمومی از نمایشگاه های پوستر «غرقاب» و «همه برای ایران»

آمون گفت: نمایشگاه های پوستر به همت بچه های مسجد در مناطق مختلف استان اردبیل همزمان با ایام الله دهه فجر برپا شد که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و توانست بازتابی از توانمندی های و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نشان دهد.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 مسجد در ایام الله دهه فجر با برگزاری نمایشگاه پوستر با عنوان «غرقاب» و «همه برای ایران» گوشه ای از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و علل دشمنی کشورهای استکباری با انقلاب و اسلام را نشان دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه ها به همت بچه های مسجد در مناطق مختلف استان اردبیل همزمان با ایام الله دهه فجر برپا شد که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و توانست بازتابی از توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و علل دشمنی کشورهای استکباری با انقلاب و اسلام را نشان دهد.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: در کنار همه فعالیت های که کانون های به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام دادند برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنایی عموم با توانمندی های نظام اسلامی در طی 44 سال گذشته بود.

 

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در تمامی شهرستان ها برپا شد و تلاش کردیم تا یک اطلاع رسانی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

 

 

آمون اعلام داشت: در کنار برنامه های فرهنگی این فعالیت هنری نیز جلوه های خاصی خود را داشت و نوجوانان و جوانان مسجدی توانستند نمایشی از فعالیت های کانون های مساجد در عرصه انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: دشمن امروز از همین توانمندی ها و دستاوردها هراس دارد و تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های رسانه های دستاوردهای انقلاب اسلامی را کوچک و ناچیز جلوه دهد در صورتی که این دستاوردهای زمینه های توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

 

کد خبر 1252930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha