انقلاب اسلامی، میراث‌‍دار حکومت عدل الهی و شیعه است

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ما میراث‌دار حکومت عدل الهی و شیعه هستیم و دشمنان از هر توطئه‌ و فتنه‌ای برای براندازی این نظام استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان- ظهر امروز (۲۶ بهمن ماه) در همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب اظهار کرد: نسل های جدید انقلاب همچنان پشتیبان نظام هستند.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان این نظام هستند، گفت: نسل جوان از سرمایه های مهم و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی هستند و به عنوان منابع اصلی و توانمند، خصیصه های خوبی دارند.

 

اسماعیلی با یادآوری اینکه نسل جدید توانایی تعامل در این جهان پیچیده که ترکیبی از زندگی ماشینی است را دارند، افزود: این تعامل و توانمندی ظرفیت تاثیرگذاری بسیاری را دارد اما همین بحث توانمندی و قدرت دانش‌آموزان مورد توجه بسیاری از دشمنان است.

 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ما میراث‌دار حکومت عدل الهی و شیعه هستیم و دشمنان از هر توطئه‌ و فتنه‌ای برای براندازی استفاده می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان برای جامعه اسلامی و نسل جوان برنامه دارند و می‌خواهند از این سو به نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند، خاطرنشان کرد: اما همه برنامه‌های آنها به بن‌بست می‌خورد؛ چرا که مردم و جوانان آگاه و با بصیرت هستند.

 

اسماعیلی ادامه داد: همه توانمندی‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی جامعه اگر امروز به درجه قابل توجهی رسیده است یقینا نیازمند همراهی دانش‌آموزان در آینده است.

 

کد خبر 1252938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha