آیین رونمایی از ۳ جلد کتاب انقلاب اسلامی در خراسان شمالی

رونمایی از سه جلد کتاب انقلاب اسلامی پیرامون مبارزات انقلابی مردم خراسان شمالی به روایت اسناد ساواک امروز چهارشنبه طی آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ آیین رونمایی از سه جلد کتاب پیرامون مبارزات انقلابی مردم خراسان شمالی به روایت اسناد به دست آمده از ساواک، امروز چهارشنبه (۲۶ بهمن ماه) طی آئینی با حضور معاون مرکز بررسی های استراتژیک وزارت اطلاعات در مجتمع ایثار مرکز خراسان شمالی برگزار شد که در این کتب، تمامی اسناد ساواک برای مقابله با مبارزان انقلابی خراسان شمالی جمع آوری شده است.

 

حجت الاسلام رضا نوری -نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- در این آیین با اشاره به توهین رژیم پهلوی به دین و عزت ملت ایران، بیان کرد: مردم ایران پایبند به دین و اعتقادات خود بوده و هستند و هیچگاه و به هیچ قدرتی اجازه توهین به مقدسات خود را نمی دهند.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پس انقلاب، ایران اسلامی در همه حوزه ها به پیشرفت دست یافته است، افزود: اما دشمنان چشم دیدن این موفقیت ها را ندارند و هر روز با یک حربه علیه ما کارشکنی می کنند.

  

محمدرضا حسین نژاد –استاندار خراسان شمالی- هم با تأکید بر تبیین واقعیت‌های انقلاب با بهره مندی از ابزار هنر و انتقال مفاهیم به جوانان اظهارکرد: بازخوانی مبارزات انقلابی برای نسل جوان، بهترین راهکار برای آشنایی نسل آینده با واقعیت‌های تاریخی دوران انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه آماده سازی این اسناد برای نسل جدید که حوادث آن دوران را درک نکرده اند، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، بیان کرد:  کسانی که ثروت مملکت را به تاراج بردند در حال حاضر در لباس دوست قصد فتنه افکنی در جامعه را دارند که این اسناد، موجب برملا شدن چهره آنها شده و به نوعی برای آینده پیش رو هم مفید خواهد بود.

کد خبر 1252952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha