اجرای" طرح آموزش هنر برای همه"  در ۳۶۰ نقطه کشور در راستای سیاست های محرومیت زدایی

محمد حسین اسلامی با اشاره به اجرای "طرح آموزش هنر برای همه" گفت: این طرح در ۳۶۰ نقطه کشور اپ در راستای سیاست های محوری دولت مردمی در محرومیت زدایی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، همایش "دست‌اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه" عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری، محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر اموزش های هنری وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی  و جمعی از دست اندرکاران هنر  و معاونان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف کشور  در عرصه عدالت اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 


در این همایش محمد حسین اسلامی، مدیر کل دفتر آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای " طرح آموزش هنر برای همه" در سراسر کشور گفت: امروز یکسال از آغاز " طرح آموزش هنر برای همه" می گذرد و بحمدالله امروز این طرح به بار نشسته و ثمرات ارزشمندی در اقصی نقاط کشور دارد؛ این طرح از دهه فجر ۱۴۰۰ در ۱۹ استان مرزی کشور آغاز شد و امروز در تمامی استان های کشور برگزار می شود.

 


وی تاکید کرد: بر اساس "طرح آموزش هنر برای همه" ۳۶۰ نقطه کشور اجرا شده که همین باعث آموزش هنر  در راستای قرارگاه محرومیت زدایی هنری در راستای سیاست های محوری دولت مردمی در محرومیت زدایی شده است.

 


وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش "دست‌اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه" گفت: امروز اینجا جمع شدیم تا دستاوردهای  طرح" آموزش هنر برای همه" را به نمایش بگداریم و از دست اندرکاران و مشارکت کنندگان  این طرح تقدیر کنیم.

 

 

در ادامه این همایش مدیر کل دفتر آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از "طرح آموزش هنر برای همه" به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه داد.

کد خبر 1253001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha