بنیاد برکت با معاونت امور هنری ارشاد برای حمایت از  طرح "آموزش هنر برای همه" تفاهم نامه  امضا می کند

مدیر عامل بنیاد برکت در راستای حمایت از طرح "آموزش هنر برای همه" خواستار عقد تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، همایش "دست‌اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه " عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با حضور  محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری، محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل دفتر اموزش های هنری وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی  و جمعی از دست اندرکاران هنر  و معاونان وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف کشور در عرصه عدالت اجتماعی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 


در این همایش "محمد ترکمانه" مدیر عامل بنیاد برکت  با اشاره به اهمیت اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:حوزه اشتغال و اقتصاد مسئله بسیار مهمی است که در کشور  مردم در مناطق محروم درگیر آن هستند؛ ما در بنیاد برکت در حوزه های مختلف کار می کنیم و یکی از ماموریت های ما در این بنیاد محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در حوزه های مختلف است؛ این ماموریت ما با اجرای طرح "آموزش هنر برای همه" درر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار به هم نزدیک است‌.

 


مدیر عامل بنیاد برکت با اشاره به توجه به هنرهای بومی در راستای از بین نرفتن این هنرها در مناطق محروم اظهار کرد: توجه به هنرهایی مثل سوزن دوزی در منطقه ای مثل سیستان و بلوچستان مانع فراموشی و از بین رفتن این هنرها می شود.

 


ترکمانه در راستای حمایت از  طرح "آموزش هنر برای همه" خواستار عقد تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

کد خبر 1253004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha