دشمن از خانواده شهدا و ایثارگران می‌ترسد

سردار نظری گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن بی نهایت کار عملیات روانی و ادراکی انجام داد تا همه خصوصیات بارز نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد از جمله خانواده شهدا را نسبت به عملکرد شهدا بدبین کند زیرا می داند این خانواده‌ها سرمایه‌های نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری، چهارشنبه (۲۶ بهمن) در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای غدیر ضمن بازخوانی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندان شهدا گفت: به فرموده ایشان، فرزندان شهدا پاسداران حقیقی ارزش های شهید هستند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در اغتشاشات اخیر دشمن بی نهایت کار عملیات روانی و ادراکی انجام داد تا همه خصوصیات بارز نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد از جمله خانواده شهدا را نسبت به عملکرد شهدا بدبین کند زیرا می داند شما سرمایه های نظام هستید.

 

 

وی افزود: چون خون پدر در رگ های شما است، دشمن از خانواده ایثارگران می ترسد و دنبال انحراف خانواده شهدا بود اما هم شما و هم آحاد مردم در اغتشاشات و راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ خوبی به دشمن دادید.

 

 

سردار نظری خاطرنشان کرد: مردم از ۲۰ تا ۸۰ و در کردستان صد درصد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و همه معادلات دشمن را به هم ریختند و با حضور شما و پشتوانه معنوی مردم نقشه های او نقش بر آب شد.

 

 

وی به افزایش بیش از ۵۰ درصدی مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد: این حضور را تجدید بیعت و همراه کردن اراده مردمی با نظام و رهبری دانست و گفت: این عزم مردم برای دفاع از نظام است‌.
 

 

سردار نظری با بیان اينکه مقام معظم رهبری از خانواده شهدا به خاکریز تعبیر می کنند که این تکلیف و رسالت را سنگین تر می کند‌؛ گفت: شما خاکریز دفاع از عزت و قدرت و از مولفه های قدرت نظام هستید.
 

 

وی خانواده شهدا را پاسدار حقیقی ارزش های شهدا به ویژه مردم، نظام و ولی فقیه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا نماد و الگو هستند که نگاه مردم به آنان است و اگر کوچکترین انحرافی در مسیر ارزش های پدران شهید خود داشته باشید بیشترین تاثیر منفی را دارد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمن نیازهای ما را شناخت و آن را بزرگ جلوه داد و با بزرگنمایی آن را تبدیل به شبهه کرد و در نهایت تهدید کف خیابان شد لذا تریبون دارها باید جهاد تبیین کنند.

 

 

وی متذکر شد: دشمن برای سوری سازی و آندلس سازی ابتدا به دنبال زدن ریشه ارزش هایی مثل مساجد و حوزه ها و خانواده ایثارگران است.

 

 

سردار نظری با تاکید مجدد بر شناخت جنگ رسانه ای دشمن افزود: متاسفانه رسانه های ما هم گاهاً نسبت به نقاط قوت نظام و دولت خوب عمل نمی کنند.

 

 

گفتنی است؛ این دیدار به مناسبت در پیش بودن سالروز شهادت 276 کبوتر خونین بال حادثه سقوط هواپیما در 30 بهمن سال 81 مصادف با عید غدیر؛ انجام شد.

کد خبر 1253007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha