کردستان در اجرای طرح هادی ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است

رسولی گفت: استان کردستان به لحاظ اجرای طرح هادی روستایی ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است.

سعید رسولی_مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان_ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: امسال 444 میلیار تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای سطح کردستان اختصاص یافته است.

 

وی افزود: متاسفانه استان کردستان به لحاظ اجرای طرح هادی 10 درصد پایین‌تر از میانگین کشوری است ولی امیدواریم با اختصاص این اعتبار بتوانیم شاخص اجرای طرح هادی در استان کردستان را افزایش دهیم.

 

رسولی به محل اعتبارات اختصاص یافته اشاره و بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان کردستان 110 میلیارد تومان، 100 میلیارد تومان نیز از طریق مجلس شورای اسلامی و 234 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اجرای طرح هادی استان کردستان اختصاص یافته است که نویدبخش یک انقلاب در زمینه اجرای طرح هادی برای استان کردستان در سال 1402 خواهد بود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: همچنین بیش از 10 هزار تن قیر رایگان نیز برای آسفالت راههای روستایی به استان کردستان اختصاص یافته است.

 

رسولی به ساخت مسکن محرومین نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تفاهم نامه بنیاد مستضعفان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان ساخت 892 واحد محرومین سهم استان کردستان  است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان سروآباد به عنوان شهرستان پایلوت اجرای ساخت مسکن محرومین انتخاب شده است، اضافه کرد: 525 واحد آن مر بوط به شهرستان سروآباد است و مابقی آن در شهرستان مریوان و سایر نقاط مختلف استان احداث خواهد بود.

کد خبر 1253034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha