دومین جشنواره موسیقی فجر آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی فجر استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، علی محرمی در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه جاری آغاز شده و در چهارم اسفندماه با تجلیل از چهار تن از پیشکسوتان حوزه موسیقی انقلاب به کار خود پایان خواهد داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: جشنواره یاد شده با هدف ایجاد نشاط عمومی و حفظ و اشاعه‌ فرهنگ صحیح موسیقایی، در قالب اجرای گروه‌ها برگزار می‌شود.

محرمی تصریح کرد: در جشنواره یاد شده  20 گروه موسیقی در این جشنواره اجرای برنامه خواهند داشت که ۱۳ گروه از تبریز و 6 گروه از شهرستان‌های ملکان،‌ میانه، عجبشیر و اسکو هستند.

وی حمایت از گروه های موسیقی بومی را از اهم اهداف این جشنواره برشمرد.

براساس این گزارش، گروه‌های شرکت کننده تبریز در این جشنواره از بیست و هشتم بهمن ماه جاری در سه سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز، سالن استاد صیامی مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز و سالن اصلی مجموعه فرهنگی تربیت اجرا خواهند داشت و همچنین شرکت کنندگان در شهرستانها نیز در مجتمع فرهنگی هنری ملکان، سینما فرهنگ میانه، مجتمع فرهنگی هنری عجب‌شیر و مجتمع فرهنگی هنری اسکو اجرا خواهند داشت.

کد خبر 1253072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha