طرح اعزام کاروان های عتبات عالیات از ۲۳ اسفندماه امسال آغاز می شود

به گفته احدی، طرح اعزام کاروان های نوروزی به عتبات عالیات از ۲۳ اسفندماه امسال آغاز می شود و تا دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابراهیم احدی - مدیر حج و زیارت استان زنجان – امروز (27 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام زائران عتبات عالیات از استان زنجان آغاز شده است و روزانه یک کاروان به عتبات اعزام می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح اعزام نوروزی از 23 اسفندماه امسال آغاز خواهد شد و تا 2 فروردین ماه سال 1402 ادامه خواهد داشت، گفت: تعرفه پیش بینی شده برای اعزام زائران به عتبات عالیات 5 میلیون و 200 هزار تومان و 7 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است.

 

این مسئول به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان هم اعزام‌هایی خواهیم داشت که زائران در زمان تشرف روزه شان مشکل نداشته باشد.

 

به گفته احدی در خصوص اعزام هوایی زائران به عتبات عالیات از فرودگاه برای حج تمتع خواهد بود و دربحث عتبات عالیات سفر هوایی نداریم چون مردم به خاطر قیمت، سفرها سفر زمینی را بیشتر می‌پسندند.

 

وی با اشاره به اینکه اعزام طرح نوروزی عتبات عالیات از روز 6 اسفندماه آغاز خواهد شد، اضافه کرد: اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اعزام بر اساس اولویت و قرعه کشی انجام خواهد شد.

 

مدیر حج و زیارت استان زنجان در ارتباط با سفرهای سوریه نیز گفت: منتظر عادی شدن شرایط و زمینه سازی بسترهای لازم به لحاظ امکاناتی برای اعزام به سوریه هستیم، اما در این باره پشت نوبتی نداریم.

کد خبر 1253085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha