اصلاح الگوی مصرف عمل به قرآن است|لزوم برقراری عدالت آموزشی در عرصه قرآن آموزی

مایلی رستمی با بیان اینکه اگر تربیت دینی فرزندان رها شود عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد، گفت: در اختیار قرار دادن فرصت‌های برابر آموزشی در عرصه قرآن آموزی برای همه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم مایلی رستمی -مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران - امروز( 27بهمن) در آئین افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان با بیان اینکه همگان باید عامل به قرآن باشیم، اظهار کرد: قرآن تحول ساز است باید در مسیر زندگی آیات نورانی قرآن را در راه خدمت به مردم و نظام بکار ببندیم.

 

وی با بیان اینکه باید سخت برای مردم کار کنیم و کار را برای مردم سخت نکنیم،  بیان کرد: با توجه به برودت دما با مصرف گاز زیاد در مازندران مواجه ایم که امید می رود با اصلاح الگوی مصرف، مجبور به قطع گاز مشترکین خانگی نشویم.

 

مایلی رستمی با تاکید براینکه ترویج فرهنگ انس با قرآن بین فرزندان کارکنان از اولویت های مهم شرکت گاز مازندران است و برای انجام فعالیت های قرآنی و حرکت در مسیر تربیت قرآنی فرزندان کارکنان این شرکت محدودیت بودجه ای نداریم، گفت: خانواده ها برای قرآنی بودن و قرآنی ماندن فرزندان تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه انجام امور محوله و کار فرهنگی دوشادوش هم برای این شرکت مهم است، اذعان کرد:اگر درست مصرف کنیم یعنی به قرآن عمل کردیم. چرا که در آیه ۲۷ سوره الاسرا آمده «إِنَّ الْمُبَذِّرِينَ كَانُواْ إِخْوَانَ الشَّيَاطِينِ همانا اسرافكاران برادران شيطان هايند».

 

مایلی رستمی با بیان اینکه اگر تربیت دینی فرزندان رها شود عواقب جبران ناپذیری را برای خانواده و جامعه به دنبال دارد، گفت: در اختیار قرار دادن فرصت‌های برابر آموزشی در عرصه قرآن آموزی با هدف برقراری عدالت آموزشی برای همه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران مورد توجه است.

 

وی ضمن یادآوری اینکه مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با عنوان (بهار در بهار) ویژه کارکنان و همسران شرکت گاز استان نیز در آستانه ولادت با سعادت و سراسر نور حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، افزود: حدود ۴۵۰نفر از متسابقین در این دوره از مسابقات در 12رشته بایکدیگر به رقابت پرداختند.

 

مایلی رستمی در خاتمه ضمن تحسین کارکنان شرکت گاز استان برای تربیت دینی و قرآنی فرزندانشان، گفت: خداوند متعال را شاکریم که امروز در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) شاهد از رقابت ۲۵۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت گاز مازندران و  منطقه ۹عملیات انتقال گاز در بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه هستیم.

 

 

 

 


 

کد خبر 1253102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha