پیشرفت و توسعه کشور با تقویت روحیه خودباوری و امید به آینده میسر می شود

رییس دفتر نظارت و ارزیابی انتخابات کاشان گفت: وظیفه همه ما است که روحیه خودباوری و امید به آینده را در اقشار مختلف کشور تقویت کنیم؛ چرا که پیشرفت و توسعه کشور با تقویت این مهم میسر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان؛ حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گردهمایی شبکه ناظران شهرستان کاشان با اشاره به حضور شایسته و گسترده مردم ایران به خصوص مردم کاشان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمن در طی این چند ماه با تمام توان خود در حال القای این مطلب بود که مردم و به خصوص جوانان از دین دور شده اند.

 

رییس دفتر نظارت و ارزیابی انتخابات کاشان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سطح شهر کاشان ابراز داشت: اکثریت شرکت کنندگان در این مراسم را جوانان و نوجوانان تشکیل داده بودند و این در حالی است که خیلی از جوانان به دلیل تکمیل ظرفیت فرصت شرکت در این مراسم را از دست دادند.

 

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه این دفتر در دوره جدید سعی کرده است از افراد جوان و خلاق استفاده کند، گفت: پیش بینی می کنیم که در سال های پیش رو دوران پرفروغی را داشته باشیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، افزود: پیشرفت های فوق العاده ایران و جوانان ایران اسلامی در حوزه های مختلف تمام این دسیسه ها را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام بصیرتی حضور جوانان دقیق و تحصیلکرده و انقلابی در حوزه های مختلف مدیریتی کشور به خصوص شبکه هیئت نظارت را یک فرصت و نقطه عطف ماندگار در تاریخ ایران دانست و تاکید کرد: وظیفه همه ما است که روحیه خودباوری و امید به آینده را در اقشار مختلف کشور تقویت کنیم؛ چرا که پیشرفت و توسعه کشور با تقویت این مهم میسر می شود.

کد خبر 1253172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha