بعثت پیامبر اکرم جهل و تاریکی را از جهان زدود

ماموستا رستمی گفت: با بعثت حضرت محمد(ص)، جهل و تاریکی از جهان کنار رفت و نور و رحمت سراسر جهان را فرا گرفت.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی_امام جمعه سنندج_ در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، با بیان اینکه پذیرش مسئولیت نیازمند توانایی است، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از ۴۴ سال، حاوی اتحاد و وحدت بین ملت و نظام بود پس مسئولان باید برای چنین ملتی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی عفو رهبری و آزادی تعداد زیادی از بازداشتی‌های حوادث چند ماه گذشته را نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشور دانست و افزود: امیدواریم هر کس به هر نحوی به واسطه اغتشاشات اخیر در زندان است، بزودی آزاد شود، همچنانکه این مژده داده شده است.

 

خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش از خدمات دستگاه‌های مختلف و برپایی میز خدمت در مسجد جامع سنندج تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم با همت بانک‌ها، روزی بیاید که جوانی بدون مسکن و شغل نباشد، ضمن اینکه چیزی به نام ربا و سود در بانک‌ها باقی نماند.

 

ماموستا رستمی در ادامه به عید مبعث رسول خدا(ص) اشاره و ضمن تبریک این جشن بزرگ به همه مسلمانان، تاکید کرد: با بعثت حضرت محمد(ص)، جهل و تاریکی از جهان کنار رفت و نور و رحمت سراسر جهان را فرا گرفت.

 

وی پیامبر(ص) را اسوه اخلاق، علم و رحمت توصیف کرد و یادآور شد: همه باید به مسلمان بودنمان افتخار کنیم و پیروان واقعی برای بهترین آفریده خدا باشیم.

 

بیمه سلامت ۹۵ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماری‌های سخت را متقبل می‌شود
انور اسماعیلی_مدیرکل بیمه سلامت کردستان_ نیز پیش از خطبه‌های نماز این هفته اظهار کرد: بیمه سلامت، صندوق حمایت از بیماری‌های صعب‌العلاج از جمله انواع سرطان را امسال راه‌اندازی کرد تا این بیماران در بحث درمان و پرداخت هزینه دچار مشکل نشوند.

 

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی ردیف بودجه پایدار و مشخصی برای این صندوق اختصاص داده و مشکلی از لحاظ اعتبار وجود ندارد، بنابراین افراد دارای بیماری سخت‌درمان و ناتوان از پرداخت هزینه و درمان، حتما به بیمه سلامت مراجعه کنند تا تحت پوشش قرار گیرند.

 

مدیرکل بیمه سلامت کردستان بر آمادگی کامل برای حمایت از بیماران دارای بیماری‌های سخت درمان در بحث هزینه های درمان تاکید کرد و ادامه داد: بیمه سلامت ۹۵ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماری های سخت درمان را به ویژه در بخش دولتی را متقبل می‌شود.

 

اسماعیلی یادآور شد: بیماران تحت پوشش کمیته‌امداد امام(ره) و بهزیستی و دهک‌های اول تا سوم جامعه نیز می‌توانند از خدمات این صندوق و بیمه سلامت در بحث دریافت بیمه نامه و فرانشیز در مطب‌ها و بیمارستان‌ها استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اضافه کرد: از این تعداد، ۹۰۰ هزار نفر مربوط به بیمه بخش دولتی و مابقی بیمه‌پردازی است.

کد خبر 1253226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha