۲۲بهمن امسال نشانه استقامت ملت و منحرف نشدن از خط انقلاب بود

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه اتحاد یک ملت، اقتدار آن ملت را در پی خواهد داشت گفت: از اهداف مهم اغتشاشات پاییز از یاد بردن ۲۲ بهمن توسط دشمنان این ملت بود اما حضور مردم نشانه استقامت ملت و منحرف نشدن از خط انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر _ در خطبه های نماز امروز (جمعه، ۲۸ بهمن) با بیان اینکه مردم شریف و انقلابی حماسه حضوری که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خلق کردند بسیار پرشور و غیر منتظره بود گفت: این حضور تجلی این پیام بود که دشمنان دچار خطای راهبردی هستند.

 

وی با تاکید به اینکه همواره به غیرت، تدین و انقلابی بودن مردم باید تعظیم کرد افزود: این حضور نشانه استقامت ملت و منحرف نشدن از خط انقلاب بود.

 

محمدیان با بیان اینکه راه پیشرفت و اقتدار ما با اتحاد ملی و نگاه انقلابی شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: عفو رهبری نیز در قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب اتحاد بیشتر ملت شد.

 

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: گرچه ما در جاهایی مانند اقتصاد و معیشت ضعف داریم اما نباید گمان کنیم که هیچ راه پیشرفتی در آن عرصه ها نیست، بلکه همانگونه که ما در عرصه های دیگر علمی و نظامی و... موفق بودیم می بایست با همان نگاه انقلابی به مسائل اقتصادی هم ورود کنیم.

 

محمدیان، نگاه انقلابی را سبب پیشرفت دانست و گفت: نگاه انقلابی در مقابل نگاه ارتجاعی و بازگشت به عقب قرار دارد و می بایست به جلو حرکت کرد.

 

وی از اهداف مهم اغتشاشات پاییز را از یاد بردن ۲۲ بهمن توسط دشمنان این ملت عنوان کرد و ادامه داد: اما با عنایات و الطاف پروردگار این ۲۲ بهمن با حضور بی نظیر مردم توانست نقشه های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کند.

 

وی اذعان کرد: گرچه در رسانه‌های آنها این حضور با شکوه سانسور می‌شود اما بر میز اطلاعاتی و جاسوسی خودشان بررسی و تحلیل خواهد شد و بر اساس آن برای آینده و مقابله با ایران برنامه ریزی می‌کنند.

 

محمدیان افزود: اتحاد یک ملت، اقتدار آن ملت را در پی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به سند راهبری ۲۵ ساله چین اظهار کرد: چین به دنبال منافع خودش است و ما هم به دنبال منافع خودمان هستیم و عجیب اینکه آمریکایی که هرگز برای ما دل نسوزانده است نگران این تفاهم نامه که موجب ارتقای ایران خواهد شد، است.

 

محمدیان اضافه کرد: اگر خط ترانزیتی ایران از شمال به جنوب نیز درست شود ما به همین نفت هم نیاز نخواهیم داشت و این برای پیشرفت ایران لازم است.

 

وی در ادامه با اشاره به بزرگترین اشتباه استراتژیکی ایران ، اظهار کرد: ایران در یکصد سال گذشته اقتصاد و ارزش پول ملی خود را منوط به دلار کرده‌ است که اشتباه بزرگی بود، اما اکنون دولت رئیسی به دنبال این است که مراوده های مالی با کشورهای دوست اتفاق بیفتد و آن مراوده ها با پول ملی این کشورها انجام شود و بالا و پایین رفتن دلار در آن نقشی نداشته باشد.

 

محمدیان در ادامه از زحمات بسیجیان و ستاد برگزاری یادواره شهدای بخش سنگر که حدود یک ماه برای برگزاری برنامه های خوبی چون یادواره های شهدای دانش آموزی در مدارس، یادواره شهدای اصناف و کارگران و یادواره شهدای ورزشکاران و در انتها یادواره شهدای بخش سنگر تلاش کردند و زحمت کشیدند قدردانی کرد.

 

وی ضمن قدردانی از خیرینی که طی چند روز گذشته حدود ۴۰ میلیون تومان برای برای زلزله زدگان خوی جمع آوری کردند، درگذشت «محمدرضا حمیدیان» خادم مسجد جامع سنگر را فقدان بزرگی دانست و اذعان کرد: بارزترین ویژگی این برادر مومن و عزیزمان این بود که درد مردم را در خود می دانست و با آبرو و اعتباری که داشت حاتم وار برای کمک به محرومین اقدام میکرد.

کد خبر 1253248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha