بی‌تفاوتی در زمینه حجاب از هم پاشیدگی خانواده ها را فراهم می کند

حجت الاسلام طیبی با تاکید بر ضرورت حجاب و عفاف در جامعه گفت: بعد از اغتشاشات اخیر متاسفانه شاهد کشف حجاب هایی در جامعه هستیم که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم، چرا که این بی‌تفاوتی ها زمینه از هم پاشیدگی خانواده ها را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  حجت الاسلام احمد طیبی- امام جنعه آستانه اشرفیه - در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۸ بهمن) در خصوص حماسه مردم انقلابی در ۲۲ بهمن گفت: مردم انقلابی ما در حرکتی خودجوش حماسه ای را آفریدند و کاری را از روی تقوا و ایمان انجام دادند که هم رضایت خداوند و هم رضایت پیامبر اکرم(ص) و رضایت امام زمان(عج) را به همراه داشت.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن را روز تاریخی ملت ایران نامید، افزود: مردم در فضای سرد و در شرایطی که دشمن در صدد ایجاد فتنه و ایجاد مشکلات اقتصادی بود بی اعتنا به این همه فتنه ها در صحنه حضور پیدا کردند و حماسه بزرگی را خلق کردند.

 

حجت الاسلام طیبی همچنین در ادامه، مطالبات چایکاران را متذکر شد و از استاندار خواست اعتبار لازم را تامین کند تا چایکاران به مطالبات خود برسند.

 

وی همچنین ارتحال حضرت ابوطالب علیه السلام را تسلیت گفت و ایشان را مومن آل فرعون نامید و تصریح کرد: شخصیتی که در کنار پیامبر اکرم دین خود را پنهان می کرد و حامی بی‌بدیل پیامبر(ص) بود.

 

حجت الاسلام طیبی در ادامه به سفر ریاست جمهوری به کشور چین اشاره کرد و گفت:  دشمنان در صدد هستند که اینگونه وانمود کنند که دولت انقلابی توان اداره کشور را ندارد و باید کشور به دست لیبرالها سپرده شود در حالی که خودشان انواع مشکلات مثل مشکل ارز، سکه و گرانی را برای کشور ما برنامه ریزی کردند.

 

وی گفت: دشمن در تلاش است کشور را محدود به مسائل داخلی کند تا نتواند به ارتباطات بین المللی خود بپردازد، اما رئیس جمهور مکتبی با تدبیر عالی خود، زمینه سفر به چین را فراهم کرد و در آینده امیدواریم که برای کشور گشایش هایی ایجاد شود.

 

حجت الاسلام طیبی همچنین با تاکید بر ضرورت حجاب و عفاف در جامعه گفت: بعد از اغتشاشات اخیر متاسفانه شاهد کشف حجاب هایی در جامعه هستیم و توقع این است که مسئولین به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

 

وی افزود: در مراکز پزشکی، داروخانه ها، بازار ولنگاری هایی وجود دارد و با توجه به وجود قانون، لازم است که در این خصوص جدیت بیشتری به کار گرفته شود و دادستان محترم از نیروهای انتظامی و بسیج حمایت بیشتری کند.

 

امام جمعه آستانه، از مردم خواست که نسبت به فامیل و دوستان خود تذکرات لازم را بدهند و نسبت به این قضایا بی‌تفاوت نباشند چرا که بی‌تفاوتی ها زمینه از هم پاشیدگی خانواده ها را فراهم می کند.

کد خبر 1253250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha