مردم گرفتار در برف نیازمند ماشین آلات و تجهیزات هستند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: مردم گرفتار در برف نیازمند کمک رسانی به وسیله ماشین آلات سنگین و تجهیزات است تا مسیرهای مسدود شده شهرها و روستاها بازگشایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۸ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک عید سعید مبعث، گفت: بعثت پایه گذار آخرین آیین آسمانی و قرآن است که برای بشریت به ارمغان آورده شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر بهره گیری از فرصت ماه شعبان در افزایش معنویت و آماده کردن نفس برای ضیافت الهی تاکید کرد و افزود: باید خودمان را لایق رحمت الهی بدانیم و بیشترین بهره را از این روزها ببریم.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید بارش رحمت الهی را شکرگزاری کنیم، اظهار کرد: بارش شدید برف و باران علی رغم اینکه مشکلاتی را برای مردم استان به وجود آورد اما به سریال خشکسالی های اخیر پایان داد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با قدردانی از تلاش شبانه روزی مردم و مسئولان در امدادرسانی به مناطق برف گیر استان، تصریح کرد: علی رغم همه تلاش ها برخی ناهماهنگی ها در میان مسئولان خدمات رسانی را کند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم گرفتار در برف نیازمند کمک رسانی به وسیله ماشین آلات سنگین و تجهیزات است تا مسیرهای مسدود شده شهرها و روستاها بازگشایی شود.

 

کد خبر 1253251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha