کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان برگزار می شود

موسوی از برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان به منظور معرفی زنان و چهره های شاخص و تاثیرگذار و ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران در زنجان خبر داد.

فائزه موسوی-مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان از برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان خبر داد و اظهار کدر: این کنگره با هدف شناسایی، معرفی، حمایت و کمک به رشد ایده های زنان استان اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه این کنگره با معرفی زنان و چهره های شاخص و تاثیرگذار و ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران برگزار خواهد شد، ادامه داد: این کنگره در راستای نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار در تهران، اجرا می شود.

 

موسوی اضافه کرد: تشکیل کمیته برگزاری و کمیته داوران ، تدوین شاخص ها در انتخاب بانوان ، نحوه اطلاع رسانی و فراخوان ، احصاء حوزه های فعالیت بانوان منتخب و ...از مهمترین موضوعات برگزاری این کنگره بشمار می رود که امیدواریم در جلسات هماهنگی همه این مسائل مطرح و برنامه ریزی انجام گیرد.

 

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری زنجان خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی مرتبط با کنگره و نیز فعالان این حوزه باید با هم افزایی و ایفای نقش ، در راستای حضور زنان تاثیرگذار ورود پیدا کنند.

کد خبر 1253392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha