طرح درختکاری برای اجرای آموزه های اسلامی در «ولورهمپتون» انگلیس

اعضای انجمن جوانان مسلمان در «ولورهمپتون» انگلیس طرح درختکاری را با هدف به کارگیری آموزه های اسلامی در حفاظت از محیط زیست اجرایی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «expressandstar»، اعضای انجمن جوانان مسلمان در «ولورهمپتون» انگلیس طرح درختکاری را با هدف به کارگیری آموزه های اسلامی در حفاظت از محیط زیست اجرایی کردند.

 

اعضای این انجمن در طرح درختکاری اجتماعی در «ایست پارک» واقع در «ولورهمپتون» شرکت کردند.

 

اعضای جوان با پیوستن به سایر افراد جامعه در یک ابتکار زیست محیطی توسط شورای ولورهمپتون، به کاشت 500 درخت در اطراف پارک کمک کردند.

 

«زعید جانجوا»،رئیس انجمن جوانان مسلمان گفت که کاشت 500 درخت در اطراف «ایست پارک» ابتکار عملی بود که مودر حمایت انجمن قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد که مراقبت از محیط زیست در آموزه های اسلامی به مسلمانان توصیه شده است.

 

جانجوا گفت: ما از هر اقدامی که حس خوبی ایجاد کند،حمایت می کنیم، زیرا اسلام به ما می آموزد که هر کاری برای بشریت انجام دهیم بخشی از ایمان ما است.

 

رئیس انجمن جوانان مسلمانان «ولورهمپتون» گفت:این طرح همچنین برای این است که ما به جامعه کمک کنیم و به جوانان آموزش دهیم که خدمت به بشریت بخشی از زندگی ماست.

 

وی همچنین از اجرای برنامه اهدای خون در مسجد محلی به عنوان یکی دیگر از فعالیت های اجتماعی این انجمن در راستای اجرای آموزه های اسلامی خبر داد.

کد خبر 1253414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha