اجرای طرح شوق زیارت در بین مددجویان زنجانی

حجت الاسلام جباری از اجرای طرح شوق زیارت در بین مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: ۱۸۲۰ مددجوی کمیته امداد در قالب این طرح به مناطق زیارتی اعزام شدند.

حجت الاسلام احمد جباری- معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان در خصوص فعالیت های فرهنگی و تربیتی در کمیته امداد با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای ارتقای باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: به همین منظور برنامه‌های  مختلفی در طول سال برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود .

 

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این بخش را اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های آموزشی متناسب با گروه‌های مختلف مددجویی به‌منظور افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از کارشناسان مربوطه در این بخش انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: با اجرای برنامه‌های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی در جامعه هدف فراهم می‌شود .

 

وی با اشاره به اعزام یک هزار و ۸۲۰ از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای زیارتی، تربیتی، آموزشی و طرح شوق زیارت به اماکن زیارتی و سیاحتی کشور از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: توجه به نیازهای تربیت دینی در جامعه هدف و متناسب‌سازی برنامه‌های اردویی با این نیازها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

کد خبر 1253424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha