خیرین بافقی جهیزیه ۱۲ نو عروس را تامین کردند

امیرزاده گفت: ۱۲ نو عروس بافقی با تامین جهیزیه از سوی خیران به ارزش ۶۸۰ میلیون تومان در مراسمی راهی خانه بخت شدند .

حسن امیرزاده رئیس مجمع خیران شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت:  ۱۲ نو عروس بافقی با تامین جهیزیه از سوی خیران به ارزش ۶۸۰ میلیون تومان در مراسمی راهی خانه بخت شدند .

 

وی افزود: در این آیین ضمن تقدیر از همت و یاری نیکوکاران در راستای رفع نیازهای جامعه هدف، افزود: خیرین شهرستان یک پشتوانه و بازوی حمایتی برای شهرستان است.

 

وی، هم افزایی خیرین و موسسات خیریه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: موسسات خیریه با هم افزایی جامعه را به سمت تمدن نوین اسلامی سوق خواهند داد.

 

امیر زاده با اشاره به ششمین مرحله اهدا جهیزیه به نورعروسان در بافق خاطرنشان کرد: در حاضر با مشارکت خیرین و شرکت سنگ آهن مرکزی 20 سری جهیزیه تدارک دیده شده که امروز 12 سری اهدا شد.

 

وی افزود: برنامه مجمع خیرین این است که تا پایان امسال، هشت سری جهیزیه دیگر هم با مبلغی افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و به دیگر زوج‌های جوان اهدا شود.

 

امیرزاده ،اقلام جهیزیه شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، سرویس چینی، اتو، بخاری برشمرد و افزود: برای تهیه این اقلام، ۶۸۰ میلیون تومان هزینه شده است

 

وی  بیان کرد‌: قرار است مبلغی نیز به عنوان وام قرض الحسنه برای شروع زندگی به زوج‌های جوان داده شود.

 

ششمین مرحله اهدا 12 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان بافق با حضور فرماندار، شهردار، جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان در مجمع خیرین میعاد بافق برگزار شد.

کد خبر 1253455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha