شکایت دانشجویان از دانشگاه «جرج واشنگتن» به دلیل نژادپرستی ضد فسلطینی ها

دانشجویان دانشگاه «جرج واشنگتن» با متهم کردن این دانشگاه به نژادپرستی ضد فلسطین، شکایت نامه ای را علیه این دانشگاه تنظیم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «میدل ایست آی»، دانشجویان دانشگاه «جرج واشنگتن» با متهم کردن این دانشگاه به نژادپرستی ضد فلسطینی ،شکایت نامه ای را علیه آن تنظیم کردند.

 

این گروه ار دانشجویان در شکایت نامه خود خواستار تحقیق در مورد محیط خصمانه ضد فلسطینی دانشگاه جرج واشنگتن در سال های اخیر شده اند.

 

این شکایت نامه از سوی سه دانشجو به نمایندگی از سایر دانشجویان تنظیم شده و توسط مرکز «Palestine Legal » به وزارت آموزش آمریکا ارسال شد.

 

در این شکایت نامه آمده است که دانشگاه «جرج واشنگتن» ارائه خدمات به دانشجویان فلسطینی را به دلیل اقدامات حمایتی از فلسطین متوقف کرده است.

 

بر اساس این شکایت نامه،دانشجویان فلسطینی به اتهام آسیب رساندن به اموال دانشگاه به دلیل نصب بیلبوردهای همبستگی با فلسطین مورد بازجویی قرار گرفته اند.

 

به گفته دانشجویانی که این شکایت نامه را تنظیم کرده اند ،دانشگاه جرج واشنگتن فضای پردازش مجازی را برای دانشجویان فلسطینی لغو کرده است.

 

«رادیکا ساینات»، وکیل ارشد حقوقی فلسطینی ها در بیانیه ای گفت: هیچ توجیهی برای رفتار نژادپرستانه و متعصبانه دانشگاه جرج واشنگتن با فلسطینی ها وجود ندارد.

 

وی افزود: حتی اگر گروه‌های حامی رژیم صهیونیستی این حرکت اعتراضی را دوست نداشته باشند، اما این کار باید انجام شود؛ قانون روشن است و دانشجویان فلسطینی حق دارند از آموزش و خدمات مشابه سایر دانشجویان برخوردار باشند.

کد خبر 1253467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha