اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوم و سوم اسفندماه برگزار می‌شود‌/ مجلس خبرگان دغدغه زندگی و معیشت مردم را دارد

آیت الله خاتمی گفت: یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی امروز(یکشنیه ۳۰بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری یازدهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه گفت: این اجلاسیه از ساعت 8 ساعت روز سه شنبه با نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری آغاز می شود.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از آن نطق‌های پیش از دستور نمایندگان را خواهیم داشت و وزیر امور اقتصاد و دارایی از مهمانان ما به نمایندگی از دولت است گفت: روز پنج شنبه نیز زیارت مرقد امام راحل و دیدار با مقام معظم رهبری را داریم.

 

امام جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان دغدغه زندگی و معیشت مردم را دارد و کاری که از مجلس برمی‌آید این است که از مسئولان بخواهیم و تاکید کنیم مردم ایران باید زندگی در شأن خود داشته باشند.

 

آیت الله خاتمی تصریح کرد: مردم انتظار دارند که مجلس خبرگان رهبری در چارچوب وظایفش به تکلیف خود عمل کند و آنچه که مردم از مجلس خبرگان انتظار دارند مطالبه‌گری است و از آغاز تاکنون این مجلس به وظیفه مطالبه‌گری خود عمل کرده است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با گرانی‌ها و فشار زندگی بر مردم بسیار سخت شده است و این سختی را تک تک اعضای مجلس خبرگان رهبری در وجود خود احساس می کنندگفت: چه نماینده مردم باشیم و چه نباشیم با مردم هستیم و رنج مردم رنج ما است و در جایگاه خبرگان مطالبه‌گری کرده و ان‌شاالله مطالبه‌گری ما موثر خواهد بود.

 

آیت الله خاتمی در ادامه با بیان اینکه امام راحل فرمود مجلس خبرگان تقویت رهبری است،گفت: مسئولیت خبرگان این است که ستون خیمه انقلاب را کمک کند، عهدی که خبرگان در سال 68 با مقام معظم رهبری بستند همچنان بر آن عهد است و تنها گزینه رهبری را شخص مقام معظم رهبری می داند و از خداوند طول عمر با عزت از این عزیز خواستاریم.

 

وی تصریح کرد: در عرصه خارجی سیاست نه شرقی نه غربی سیاست ماست، از اول انقلاب با دنیا براساس شعار قرآنی لا تظلمون ولا تظلمون عمل کردیم و نه ظلم کرده و نه مظلوم واقع می‌شویم و براین اساس با همه دنیا ارتباط داریم ولی با رژیم غاصب صهیونیستی و دولت آمریکا ارتباطی نخواهیم داشت.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بان اینکه ساماندهی کشور با ولایت فقیه است، گفت: آمریکا پول می دهد تا علیه ستون خیمه انقلاب شعار نویسی انجام شود، آمریکا می داند استقامت و سربلندی کشورمان با ولایت است و می خواهند ستون خیمه را بشکنند ولی نمی توانند.

 

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن افزود: راهپیمایی امسال در ده سال اخیر بی سابقه بوده است و این به صحنه آمدن بیعت با امام و شهیدان بود و مردم با شعارهای خود گفتند که با نظام هستند و پای این نظام ایستاده اند و با همه مشکلات و سختی هایی که دارند خود را از نظام جدا نخواهند کرد.

کد خبر 1253482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha