۱۸ کتابدار فعال کانون های مساجد استان ایلام تجلیل می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ۱۸ کتابدار فعال کانون های مساجد استان تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور در گفت و گو با خبرنگاران، با گرامیداشت ۱۸  اسفند سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد امروز به عنوان یک مرکز فرهنگی و شبکه گسترده در سطح کشور و استان ایلام فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه امروز نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان علیه ارزش ها و باورهای اسلامی و انقلابی دارند، ابراز کرد:  همزمان با ۱۸ اسفند سال جاری سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ویژه‌برنامه های مختلفی در سطح کانون های مساجد استان  برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  گفت:  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا،  دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با معاونت سیاسی امنیتی و مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ایلام، برگزاری جشن ویژه  18اسفند در یکی از کانون های فرهنگی و هنری مناطق روستایی استان از جمله برنامه های پیش بینی شده  گرامیداشت 18اسفند در استان  است.


 حجت الاسلام چراغی پور همچنین تجلیل از 30 روحانی فعال در  کانون های مساجد، تجلیل از 18کتابدار و همچنین مدیران و فعالان کانون های مساجد، اهدا کتاب به کتابخانه های مساجد از دیگر برنامه های 18اسفند گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس کانون های مساجد در استان ایلام خواهد بود. 

 

وی با اشاره به رشد و تاثیر گذاری مساجد در حوزه های مختلف فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و اقتصادی  در جامعه بیان کرد: کانونهای فرهنکی و هنری نیز  به عنوان پایگاهی مهم در جوار مساجد همواره  منشا خدمات بسیار  مهمی در جامعه بودند.

 

 

کد خبر 1253483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha