سرازیر شدن بودجه‌های هنگفت غرب به سوی سازمان ناتوی فرهنگی

حجت الاسلام عاشوری گفت: دنیای غرب با وجود اینکه در اوج بحران وخیم مالی قرار دارد ولی بودجه‌های هنگفت رسمی و غیر رسمی را به سوی سازمان ناتوی فرهنگی سرازیر می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری- استاد حوزه - در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در باب کینه‌ورزی غرب علیه انقلاب اسلامی و توطئه علیه آن به ویژه در حوزه فرهنگی اظهار داشت: رژیم‌های مستکبر اروپا و آمریکا از ارسال فناوری‌ها و حتی داد و ستد تجاری با ایران اسلامی خودداری می‌کنند و در این زمینه تمام توان خود را جهت اعمال تحریم‌های شدیدتر به‌کار گرفته‌اند اما با این حال می‌بینیم که در حوزه فرهنگ و رسانه علیه ملت ایران، میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.

 

این استاد حوزه در این زمینه اضافه کرد: دنیای غرب با وجود اینکه در اوج بحران وخیم مالی قرار دارد ولی بودجه‌های هنگفت رسمی و غیر رسمی را به سوی سازمان ناتوی فرهنگی سرازیر می‌کند زیرا کاری که رسانه‌ها برای تخریب و تخدیر ملت‌ها برای آنان انجام می‌دهند، نظامیانشان قادر نیستند. 

 

عاشوری با ذکر مثالی ادامه داد: شبکه دولتی انگلیس ۵۹ سال قبل رمز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را از رادیو خود اعلام کرد تا کار نهضت ملی نفت را در ایران یکسره کند و کردند و در فتنه ۸۸ نیز تمام توان رسانه ای خود را جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ملت ایران بکار گرفتند ولی به فضل الهی شکست خوردند.

 

این استاد حوزه با اشاره به فتنه جدیدی که دشمن در ایران اسلامی به راه انداخت، عنوان داشت: اخيراً هم که شبکه دولتی انگلیس با تجربه گذشته و توان بیشتری به میدان آمده بودند، شکست سنگين تری خورده و خفت دیگری بر کلکسیون حقارت‌های خود افزود.

 

عاشوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ديدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش فرمودند: «هدف دشمن به زانو درآوردن جمهوری اسلامی با راهبرد ایجاد اختلاف و بی‌اعتمادی است، اختلافاتی قهراً وجود دارد، این اختلافات را نباید تبدیل به گسل کرد» بنابراین همه ما بايد نگاهمان به هدايت‌های پيامبرگونه مقام معظم رهبری باشد تا از فتنه‌ها و گردنه‌های سخت عبور کنیم.

 

 

کد خبر 1253556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha