ناظران مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور تعیین شدند

ناظران مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه(۱اسفند)  مجلس ناظرین خود  در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران را به شرح زیر انتخاب کردند.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود با ۱۲۲ رای از کمیسیون عمران،شهریار حیدری نماینده قصرشیرین با ۷۰ رای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی،ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد با ۱۲۵ از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها،فاطمه مقصودی نماینده بروجرد با ۸۲ رای از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

همچنین نمایندگان،‌ناظران خود در کمیته هماهنگی اشتغال سه استان  را  حسین حاتمی نماینده استان آذربایجان شرقی،‌علی اکبر بسطامی نماینده استان ایلام و  ولی الله بیاتی نماینده استان مرکزی انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سید مرتضی حسینی نماینده زنجان را به عنوان ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان زنجان انتخاب کردند.

وکلای ملت همچنین  سید مرتضی خاتمی نماینده ماهنشان و ایجرود و سید مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم را به عنوان ناظرین خود در شورای معادن انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان ، حسن شجاعی نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانیه و مهدی باقری نماینده زنجان و طارم  را به عنوان ناظرین خود در هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان زنجان انتخاب کردند.

کد خبر 1253615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha