اجلاس استانی نماز فردا با حضور ۵۰۰ نفر از خادمان نماز در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: نهمین اجلاس استانی نماز، فردا، دوم اسفندماه با حضور ۵۰۰ خادم نماز در سالن شهدای استانداری همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: سعادت جامعه در گرو توجه به مبانی دینی به ویژه نماز است، بنابراین ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه به ویژه میان قشر نوجوان و جوان، ضروری است.
 


مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: فضاسازی در سطح استان به منظور جلب توجه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان به اهمیت نماز، یادآوری به مسئولان در خصوص اقامه نماز و تجلیل از فعالان ترویج نماز از برخی اهداف برگزاری اجلاس استانی نماز است.

 

وی به  تجلیل از افراد برگزیده جشنواره «فجر تا فجر » نیز اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره استانی جشنواره  «فجر تا فجر»  فردا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

 

حجت الاسلام حسنی حلم  گفت: نهمین اجلاس استانی نماز، فردا، دوم اسفندماه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان و با حضور ۵۰۰ نفر از خادمان و افراد تأثیرگذار در حوزه نماز در محل سالن شهدای استانداری برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه در این اجلاس از خادمان و فعالان عرصه نماز، دستگاه‌های برتر حوزه نماز و اقشار تأثیرگذار در ترویج این فرهنگ(استاد، دانش‌آموز، نخبه، پزشک، مداح، هنرمند ، ورزشکار ) تجلیل می‌شود، اظهار داشت:  همچنین دستگاه‌هایی که در نظارت و ارزیابی هیئت ارزیابی ستاد نماز حائز رتبه شدند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

 

 

کد خبر 1253638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha