بازدید مدیر ستاد فهما خراسان شمالی از رویداد هنری «ایران روشن»

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، از محل برگزاری رویداد هنری «ایران روشن» و تلاش نوجوانان و جوانان برای خلق آثار هنری با موضوع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن -مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی- با حضور در دانشکده انقلاب بجنورد و محل برگزاری رویداد هنری «ایران روشن» از آثار هنرمندان نوجوان و جوان حاضر در این رویداد دیدن کرد و در روند برگزاری آن قرار گرفت.



در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به همراه معاون امور فرهنگی و نیز معاون هنری این اداره کل نیز حضور داشتند که شناسایی استعدادهای هنری از اهداف اصلی این بازدید می توان نام برد.



بر اساس اعلام معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رویداد هنری «ایران روشن» به همت این اداره کل و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ویژه نوجوانان و جوانان مستعد رشته های طراحی و گرافیک برنامه ریزی و اجرا شده است.



اتحاد و همبستگی اقوام مختلف، زبان و ادبیات فارسی، تمامیت ارضی و مرزهای کشور و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای این رویداد هنری است.

 


در این رویداد 57 دانش آموز از هنرستان هنرهای زیبا با موضوع های عنوان شده  در رشته طراحی و گرافیک تولید اثر کردند و آثار در 5 گروه داوری و برگزیدگان در ایام پیش رو با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر می شوند .

کد خبر 1253659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha