آغاز اردوی راهیان نور در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور،بهترین اردوی تربیتی ، آموزشی ، فرهنگی وتبیینی است، گفت: اعزام راهیان نور دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان با آغاز اولین روز از اسفندماه در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار فقیری -معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان- ضمن ادای احترام به امام راحل (ره) و شهداء و آرزوی طول عمر برای مقام عظمای ولایت گفت: براساس نظر کارشناسان بهترین اردوی تربیتی، آموزشی، فرهنگی وتبیینی، اردوی راهیان نور است.

 

وی با اشاره به اینکه در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا این اردو انجام نشده است، تصریح کرد: به حمدالله برای امسال برنامه ریزی شده است که در رده های دانش آموزی ،دانشجویی و اقشار در مناطق عملیاتی خصوصا جنوب اعزام انجام شود.

 

سردار فقیری با بیان اینکه این اعزام ها از اسفندماه تا پایان فروردین ماه ادامه دارد،افزود : اعزام راهیان نور را، ان شاءالله، در بیش از بیست مرحله خواهیم داشت، که در مرحله اول ۸ دستگاه اتوبوس، از مرکز استان و شمال استان و گروه بعدی از بلوچستان وبه ترتیب دانشجویی، اعزام خواهند شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان، در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام دو هزار نفر از رده های دیگر خبر داد و افزود: در رده دانش آموزی اولین اردوست که امروز در حال انجام است و ان شاءالله ۱۶ دستگاه دانش آموزی و حدود ۲۵دستگاه برای اعزام، هم دانشجویی برنامه ریزی شده است.

 

وی با ابراز خرسندی از اعزام های برنامه ریزی شده ،خاطرنشان کرد: از همه جهت شرایط مناسب، چه از نظر دستگاه‌های مرتب و منظم جوان سیر و چه از لحاظ، همکاری آموزش و پرورش و دانشگاهها و تمامی مسئولین، برای انجام اردوی راهیان نور فراهم شده است.

 

سردار فقیری در ادامه از اردوی راهیان نور دریایی خبر داد و اذعان داشت: راهیان نور دریایی ان شاءالله، در مرحله دوم انجام خواهدشد ، که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه عزیزان این اردوی فرهنگی و تربیتی را به نحو شایسته انجام دهیم.

کد خبر 1253698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha