اثر تالیفی جدید پژوهشگر دینی آران و بیدگل رونمایی شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از رونمایی اثر جدید پژوهشگر دینی آران و بیدگل در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کتاب «درس هایی از کرونا » طی مراسمی با حضور مردم و جمعی از مسئولان در حرم حضرت محمدهلال بن علی (ع) آران وبیدگل رونمایی شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل گفت: این کتاب، اثر تالیفی حجت الاسلام دکتر سیدحسن پورموسوی در ۱۶۸ صفحه در قطع وزیری توسط نشر مهر امیرالمومنین به چاپ رسیده است.

حجت الاسلام مجیدی تبار بیان داشت: سوژه اصلی این کتاب درباره تغییرات و تحولاتی است که کروناویروس بر زندگی مردم و جامعه قرار داده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل افزود: پیام های اخلاقی و اعتقادی ویروس کرونا، پیام های اجتماعی، بلاها و سختی ها، عوامل بلا، زنگ هشدار، یادآوری مرگ، یادآوری قیامت، توجه به نعمت سلامتی، توجه به ویروس های معنوی، فراغت، از بین بردن ارزش های مادی و نقش دین در ایام کرونا از جمله سرفصل های این کتاب است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: حجت الاسلام دکتر سیدحسن پورموسوی از مبلغان و سخنرانان شاخص بعثه مقام معظم رهبری اهل روستای حسین آباد کویر آران و بیدگل است و از وی پژوهش ها و تالیفات زیادی در حوزه دین به چاپ رسیده است.  

کد خبر 1253772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha