یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) باید در اذهان باقی بماند

حجت الاسلام کلانتری در مراسم رونمایی از کتاب «وصال خونین»، گفت: با تمام وجود تلاش کنید تا یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در اذهان باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، امروز سه شنبه (2 اسفند) در مراسم رونمایی از کتاب «وصال خونین» که با موضوع گزارش مستند حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به زیور طبع آراسته شده است، گفت: با تمام وجود تلاش کنید تا یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در اذهان باقی بماند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اضافه کرد: یاد این شهدا و اصحاب حضرت سیدالشهدا علیه السلام در عصر ما باید همچون روز عاشورا ماندگار شود.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) اضافه کرد: کتاب «وصال خونین» مستند نگاری این حادثه تروریستی است و یک کار خوب شکل گرفت و تاریخچه ای پیرامون جریان تکفیری، اهداف پشت پرده دشمن و همچنین معرفی شهدا در آن انجام شد و این حادثه تاثیر خود را در کل جهان داشته است، این حرم مطهر حتی در کشورهای شیعه به دنیا معرفی نشده است و این اتفاق باعث شد این حرم شناخته شود و از تمام دنیا اعلام انزجار و پیام تسلیت ارائه شد و دشمن میخواست نور الهی را خاموش کند اما موضوع برعکس شد.

وی با اشاره به اینکه خود را موظف می دانیم آثاری که پیرامون این حادثه تهیه شده است را به زیور طبع آراسته کنیم، افزود: این کتاب به ساعت و دقیقه حادثه را اشاره کرده است.

حجت الاسلام کلانتری در مورد تابلوی رونمایی شده در این مراسم که بخشی از آثار به جای مانده از آن واقعه شوم را در خود داشت، اظهار کرد: این تابلویی که چکیده آن حادثه تروریستی است به تمام موزه های کشور و موزه های آستان های مقدس ارسال می شود تا به عنوان سندی در تاریخ ماندگار شود.

خاطر نشان می شود در پایان از خادمان آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تجلیل شد.

کد خبر 1253784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha