کیفیت بالای مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران/ قرآن وحدت‌آفرین است

نماینده کشور تانزانیا در سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم قرآن را وحدت‌آفرین دانست و گفت: مسابقات امسال از نظر فنی بی نظیر بود و این تنها نظر بنده نیست بلکه اکثر شرکت‌کنندگان نیز بر این موضوع واقف بودند.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، «احمد سالم»، نماینده کشور تانزانیا در سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران درباره کیفیت برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: مسابقات امسال از نظر فنی بی نظیر بود و این تنها نظر بنده نیست بلکه اکثر شرکت‌کنندگان نیز بر این موضوع واقف بودند.

 

وی با تاکید بر داوری خوب این دوره از مسابقات بین‌المللی قران کریم، افزود: امیدوارم توانسته باشم آنطور که شایسته قرآن کریم است، آیات آسمانی را تلاوت کرده باشم.

 

نماینده کشور تانزانیا در رشته قرائت تحقیق قرآن را وحدت‌آفرین دانست و تاکید کرد: برگزاری مسابقات و گردهمایی‌های قرآنی در سطح بین‌الملل قطعا موجب وحدت مسلمانان جهان می‌شود و امیدوارم چنین گردهمایی‌هایی همه ساله برگزار شود.

 

سالم میزبانی ایران در مسابقات امسال را عالی عنوان کرد و یادآور شد: من قبل از این نیز به ایران آمده بودم و امسال نیز میزبانی آنها زبانزد بود.

 

گفتنی است، سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه با حضور قاریان و حافظان برتر بین‌المللی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شده و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.

کد خبر 1253811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha