رشد مسابقات بین المللی قرآن از نظر سازماندهی و برنامه ریزی/ مسابقات قرآن ایران همانند درخت بزرگی پربار و پر ثمر شده است

«سمیح احمد العثامه» با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن ایران در سالهای اخیر همانند درخت بزرگی پربار و پر ثمر شده است، گفت: می توان رشد این مسابقات را از نظر سازماندهی و برنامه ریزی در سال های اخیر شاهد بود.

«سمیح احمد العثامه»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره اینکه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم هرساله از نظر سازماندهی،برگزاری و برنامه ریزی رشد کرده است،گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی که وارد دهه چهارم خود می شود یکی از قدیمی ترین مسابقات قرآنی در جهان اسلام است.

 

ناظر عالی مسابقات بین المللی قرآن کریم از کشور اردن بیان کرد: بنده ۸۴ دوره مسابقات قرآنی را داوری کرده ام و شاهد این مسئله هستم که مسابقات قرآن جمهوری اسلامی خوشبختانه در حال حاضر در محورهای دانش آموزی، نابینایان، دانشگاهیان و حوزویان رشد قابل توجه ای داشته است و مسابقات بین المللی قرآن الکریم ایران را در واقع می توان الگوی دیگر مسابقات قرآنی محسوب کرد.

 

داور مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه این مسابقات در سالهای اخیر همانند درخت بزرگی پربار و پر ثمر شده است،اظهار کرد: اقصی نقاط دنیا از ثمرات این درخت پربار بهره می برند.

 

«سمیح احمد العثامه»، با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مسابقات قرآن فضل الهی شامل حالشان شده است،تصریح کرد: داوران شرکت کننده در این مسابقات هم به علم و فضل معروف هستند و داوری مسابقات را برعهده دارند.

 

کد خبر 1253849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha