طلاب باید در مسیر تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تبیین فعالیت کنند

آیت الله علما، گفت: طلاب باید در مسیر تحقق گام دوم انقلاب و جهاد تبیین فعالیت کنند تا فرمایشات رهبری محقق شود.

آیت الله مصطفی علما ،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به فعالیت طلاب در راستای جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین خط مقدم این جهاد علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیاردارند و جهاد تبیین برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، افزود: نقش محوری روحانیون برای شناساندن امام راحل (ره) بر کسی پنهان نیست و از همان ابتدا انقلاب روحانیون اندیشه و تفکر امام (ره) را در سراسر کشور منتشر کردند و باعث شدند این نام از مرزهای کشور نیز عبور کرده و به آزادی‌خواهان جهان برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: ارزش و هنجارها، عمدتاً از طریق روحانیت به جامعه تزریق گردیده و جزو فرهنگ‌عامه مردم درآمدِ و گفتار و کردار این قشر معتمد دینی، همواره در طول تاریخ، حجت شرعی و مقبول افراد جامعه بوده است.

 

آیت الله علما ،تصریح کرد: باید قدردان امامین انقلاب باشیم که با درایت خود هویت جدیدی به همه ما بخشیدند و با انقلاب اسلامی موجبات عزت و قدرت کشور شدند، لذا باید بدانیم ما طلبه ها وارث بزرگانی چون امام راحل، شهید بهشتی ، شهید مطهری و بزرگان حوزه هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، اظهار کرد:تمامی افراد جامعه خصوصا طلاب و روحانیون باید در جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین تلاش کنند تا دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب به جامعه و به‌ویژه نسل جدید شناسانده شود.

کد خبر 1253869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha