دانش آموزان در اردوی راهیان نور با فرهنگ غنی دفاع مقدس آشنا می شوند

کاکایی، با بیان اینکه دانش آموزان در اردوی راهیان نور با فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس آشنا می شوند، گفت: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس معرفی کننده رشادت ها و شجاعت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

مجتبی کاکایی ،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور ، گفت: این اردو بیشتر باهدف بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان سلحشور، شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، آشنایی بیشتر دانش آموزان بافرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و خاطره آنها برگزار می‌شود. 

 

 فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب ،افزود: برگزاری اردوی راهیان نور آشنایی بیشتر نسل سوم انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی است. این اردوها باهدف آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و تعمیق باورهای دینی دانش آموزان و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور از شهرستان سرپل ذهاب، تصریح کرد: ۱۳۲ نفر از دانش آموزان پسر از شهرستان به مناطق عملیاتی گیلان غرب، قصر شیرین، سرپل ذهاب و کرمانشاه اعزام شدند تا با فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس آشنا شوند.

 

کاکایی ،تصریح کرد: رهبر انقلاب راهیان نور را یک حرکت معنوی و پربرکت می‌دانند لذا دانش آموزان در این اردوهای بابرکت شرکت می‌کنند تا در مناطقی که جای پای شهدا و مقدس به خون شهداست حضور پیداکرده و با رشادت و ایثار و شهامت رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 1253875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha