افزایش ۳۵۰ درصدی اعتبارات فرهنگی  شهرداری بیرجند در سال ۱۴۰۲

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد از افزایش ۳۵۰ درصدی اعتبارات فرهنگی، ورزشی شهرداری بیرجند در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به افزایش اعتبارات پیش بینی شده در مباحث فرهنگی، مساجد، تشکل های مذهبی، ورزشی در بودجه سال آینده، اظهار داشت: پس از پیگیری های به عمل آمده بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار به مباحث فرهنگی، ورزشی اختصاص می یابد که این رقم در مقایسه با اعتبارات فرهنگی سال 1401 از رشد 350 درصدی برخوردار است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بیرجند افزود: از اعتبارات پیش بینی شده در بودجه شهرداری بیرجند برای سال 1402 بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به مباحث فرهنگی (مساجد، تشکل ها، هیأت های مذهبی و...) اختصاص می یابد.

 

وی کمک به اقشار آسیب پذیر با اعتبار 230 میلیون تومان، کمک به فوریت های اجتماعی 500 میلیون تومان، پروزه های عمرانی، فرهنگی (خانه محله و...) با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان، کمک به کتابخانه ها با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان را از دیگر موارد پیش بینی شده در بودجه مصوب سال آینده شهرداری اعلام کرد.

 

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد یادآور شد: از اعتبارات ذکر شده بالغ بر 300 میلیون تومان برای نصب و تهیه بنر در اعیاد، 300 میلیون تومان جشن و چراغانی، 260 میلیون تومان تبلیغات محیطی و... پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به رشد 3.5 درصدی اعتبارات فرهنگی و ورزشی شهرداری تأکید کرد: با توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه با پیگیری های صورت گرفته اعتبارات فرهنگی شهرداری در سال 1402 از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1253894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha