برگزاری جشن میلاد با سعادت سرداران کربلا در مسجد جامع شاندرمن

حجت‌الاسلام فنایی از برگزاری جشن میلاد با سعادت سرداران کربلا در مسجد جامع شاندرمن خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی-امام جماعت مسجد جامع شاندرمن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک حلول ماه مبارک شعبان اظهار کرد: جشن میلاد با سعادت سرداران کربلا همراه با سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این جشن‌ها از پنج‌شنبه(4اسفند) به مدت سه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود افزود: سخنرانان این آیین حجت‌الاسلام حیدری، حجت‌الاسلام ترکی و حجت‌الاسلام آزموده و مدیحه سرایان سیدمحمدحسین سیداخلاقی، مرتضی عبدی و حامد تقی زاده هستند.

 

 امام جماعت مسجد جامع شاندرمن گفت: هدف از اجرای این برنامه پاسداشت و گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) است که تلاش می‌شود در این جشن ابعاد مختلف سیره زندگی حضرت امام حسین(ع) برای حضار تبیین شود.

 

حجت‌الاسلام فنایی با دعوت از کلیه مردم ولایت‌مدار شهر شاندرمن برای حضور در این مراسم، خاطرنشان کرد: تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با الگو گیری از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا از دیگر اهداف این مراسم است.

کد خبر 1253902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha