۱۵ جانباز و پاسدار کانون امامت بشرویه تجلیل می شوند

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: به همت کانون فرهنگی هنری امامت از ۱۰ پاسدار و پنج جانباز دوران دفاع مقدس همزمان با اعیاد ولادت سرداران کربلا تجلیل می شود.

عباس خاکشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک شعبان اقدام به آذین بندی و فضاسازی محله و مسجد امیرالمومنین(ع) کرده است.
 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت سرداران کربلا همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی و اجرای مسابقات شاد برای نوجوانان در دستور کار این کانون قرار دارد.
 
 
 
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری امامت همواره در زمینه تشویق و ترغیب نوجوانان به مسجد فعالیت داشته است به مناسبت فرارسیدن جشن ولادت سرداران کربلا این کانون در نظر دارد از نمازگزاران و فعالان مسجد تقدیر کند.
 
 
 
خاکشور به تجلیل از جانبازان و پاسداران اشاره کرد و افزود: طی برگزاری جشن ولادت سرداران کربلا مقرر شده است به همت کانون فرهنگی هنری امامت از ۱۰ پاسدار و پنج جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آید.
 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان گفت: توجه به اعیاد شعبانیه و برگزاری مراسمات جشن این ماه فرخنده یکی از بهترین فرصت ها برای زمینه سازی و تشویق جوانان و نوجوانان به منظور حضور در فضای مسجد است که نباید از دست برود.
 
 
 
کد خبر 1253921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha