هدف از برپایی جشن تکلیف فرشتگان تربیت نسل فاطمی و علوی است

حجرگشت با اشاره به اهمیت برپایی جشن تکلیف سه هزار دانش آموز البرزی در مصلی نمازجمعه کرج گفت: هدف از برپایی جشن تکلیف فرشتگان تربیت نسل فاطمی و علوی است.

علی حجرگشت در جریان برپایی آیین جشن تکلیف فرشتگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: آیین جشن فرشتگان چهارشنبه سوم اسفند با حضور دانش آموزان دختر در مصلی نمازجمعه کرج به صورت متمرکز برپا می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: جشن تکلیف دانش آموزی نقش اساسی در شکل گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش آموزان دارد و یکی از مهمترین برنامه های تربیتی و پرورشی است.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در اثرگذاری برنامه های تربیتی با محوریت نماز اظهار کرد: بسترسازی برای گسترش مفاهیم و آموزه های تربیتی یکی از محورهای برنامه ریزی در میان اولیاء و مربیان آموزش و پرورش است.

 

وی اظهار کرد: برپایی جشن های تکلیف ویژه دانش آموزان از نیمه آذرماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان سال نیز این برنامه ها ادامه دارد. 

 

حجرگشت تصریح کرد: انتقال مفاهیم نظام مند آموزه های دینی و تربیتی با رویکرد تربیت نسل فاطمی و علومی از جمله رویکردها و شاخص های مجموعه آموزش و پرورش در سطح کشور است و در این جریان از فرهنگ نماز بهره خواهیم گرفت. 

 

 

کد خبر 1253927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha