۵۰ راهبر شغلی فعال با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۵۰ راهبر شغلی فعال در سامانه کمیته امداد استان برای اشتغال مددجویان با این نهاد همکاری دارند.

مجید الهی راد -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، اظهار کرد: در صورت انجام حمایت‌های لازم از مددجویان در زمینه ایجاد اشتغال و راهبری آنها در ادامه کار این افراد در یک بازه زمانی مشخص می‌توانند به شغل ثابت و درآمد پایدار برسند.

 

 

وی اضافه کرد: تا نیمه بهمن‌ ماه سال جاری کمیته امداد خراسان شمالی توانسته است با پرداخت 382 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای بیش از 5 هزار و 853  شغل ایجاد کند.

 

 

الهی راد از برگزاری نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی خبر داد و بیان کرد: این همایش با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود در جامعه هدف کمیته امداد در جهت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برگزار شد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بخش جنبی این همایش از 10 نفر از راهبران اشتغال منتخب استان‌ها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

 

 

 الهی راد عنوان کرد: این نهاد حمایتی ضمن نظارت های فنی و پشتیبانی حتی تا مرحله بازاریابی و رونق طرح اشتغال مددجویان، آنها را مورد حمایت جدی قرار می دهد.

 

 

خراسان شمالی حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

 

 

کد خبر 1253929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha