به مناسبت نیمه شعبان پیاده روی حرم تا حرم برگزار می‌شود

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، پیاده روی حرم تا حرم در این شهرستان برگزار خواهد شد.

سعید علیپور -مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسیر این پیاده روی از محل آستان مقدس امامزاده حمزه رضا(ع) واقع در شهر زیارت شیروان تا امامزاده یحیی منصوران به طول پنج کیلومتر است که مطابق سال های گذشته از صبح روز نیمه شعبان شروع خواهد شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه معنوی دلدادگان اهل بیت(ع) مسیر پیاده روی مزبور را با پای پیاده طی خواهند کرد و در مسیرهای پیاده‌روی غرفه‌ها و موکب‌های فرهنگی و هنری برپا خواهد شد.

 

 

علیپور عنوان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی، اجرای سرود در آغاز و پایان پیاده روی و برپایی موکب‌های احسان مردمی از جمله اقدامات اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسیر پیاده روی است.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: این برنامه همانند سال های گذشته با حضور پرشور و گسترده مردم و اقشار مختلف برگزار خواهد شد و تمام تلاش دستگاه‌های فرهنگی بر این است تا در بهترین شرایط مراسم برگزار شود و عاشقان و دلدادگان بتوانند عشق و ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند.

 

 

علیپور اضافه کرد: زیارت و اقامه نماز ظهر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در برنامه معنوی و ارزشی پیاده روی حرم تا حرم در این شهرستان خوهد بود که همه مردم به صورت دسته جمعی تا پایان برنامه ها مشارکت خوبی خواهند داشت.

 

 

برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر اصلی و بقاع متبرکه برای خدمات رسانی بهتر به مردم و مسافران و جشن های شادی از جمله برنامه های تدارک دیده شده توسط اعضای فرهنگی این شهرستان برای این ایام است.

 

 

شهرستان شیرون به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1253948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha