اعزام یک هزار دانشجوی زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گفته محمدی، یک هزار دانشجوی زنجانی در قالب دو کاروان راهیان نور خواهران و برادران از ۱۰ تا ۱۵ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسین محمدی- مسوول بسیج دانشجویی استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح کاروان راهیان نور دانشجویی اظهار کرد:اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 10 تا 15 اسفندماه انجام می شود.

 

وی با یادآوری اینکه یک هزار دانشجو از این استان در قالب کاروان های اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند؛ خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌ها، جوان ‌مردی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از اهداف اجرای اردوی راهیان نور است.

 

محمدی با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان در قالب ۲ کاروان خواهران و برادران خواهد بود، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبلغان جهاد تبیین در کاروان‌ها حضور دارند تا پاسخگو سوالات و شبهات دانشجویان باشند.

 

این مسئول با توضیح اینکه دانشجویان از یادمان‌های اروند، شلمچه، طلاییه، هویزه، یادمان شهید حسن باقری و فکه بازدید خواهند کرد، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی متعددی برای زائران کاروان های نور پیش بینی شده است.

کد خبر 1253952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha