ارزش های دینی و انقلابی موجب قوام جامعه و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی است

بارانی بیرانوند با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ بومی، گفت: ارزش های دینی و انقلابی موجب قوام و دوام جامعه اسلامی و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی و بومی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، داریوش بارانی بیرانوند، امروز در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با اشاره به وظایف گسترده شهرداری از حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی تا خدمات فرهنگی،  اظهار داشت: شهرها رویداد محور و فرهنگ مبنا هستند.

 

سرپرست شهرداری خرم آباد، افزود: شهرداری در مقیاس مرکز استان نیاز است در حوزه فرهنگ محدودیت ها را کنار گذاشته و بابرنامه ریزی اقدام شود.

 

وی  با بیان اینکه در نظام مقدس اسلامی مسئولیت فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است، ادامه داد: در برهه کوتاه خدمت رسانی به عنوان سرپرست شهراری خرم آباد، تلاش می شود  در راستای خدمت به مردم و فرهنگ گام برداریم.

 

بارانی بیرانوند با بیان اینکه شهرداری فرهنگ مبنا بادش، افزود: و در عرصه مختلف چون برنامه های باز آفرینی، عمران شهری و اقدامات فرهنگی تلاش می شود بر مبنای فرهنگی اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ حوزه ای پیچیده، گسترده و چند وجهی است، ادامه داد: شهرداری در حوزه فرهنگ رسالت  وماموریت مستقیم دارد.

 

بارانی بیرانوند با تاکید به اینکه شهرداری می بایست در حوزه فرهنگی با برنامه ریزی تلاش کند، افزود: جهت تقویت ارزش های دینی و فرهنگی در جامعه لازم است، در حوزه آموزش شهروندی، زندگی اجتماعی و مسایل حوزه دینی و مذهبی، ایثار و بحث شهادت را در جامعه تقویت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ارزش های دینی و انقلابی موجب قوام و دوام جامعه اسلامی و نشان دهنده هویت ایرانی، اسلامی و بومی است.

 

بارانی بیرانوند ابراز کرد: در حوزه فرهنگ شهرداری مشتاق به انجام کار است و آماده همکاری با نهادها و سازمان های فرهنگی است.

 

سرپرست شهرداری خرم آباد خاطر نشان کرد: گسترش همکاری ها بستری برای تقویت فرهنگ دینی و بومی در جامعه است.

 

بارانی بیرانوند با بیان اینکه در حوزه فرهنگ کم لطفی هایی صورت گرفته است،ادامه داد: شهرداری برای تقویت برنامه های فرهنگی آمادگی همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

کد خبر 1253965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha