امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر شاخصی برای پیشگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام یونس مهدوی نیا امروز در دیدار با شهردار خرم آباد که در  دفتر دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، استقبال شهردارخرم آباد از برنامه های فرهنگی را خوشحال کننده دانست و اظهار داشت: فرهنگ سنگ بنای و اولویت همه امور است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: در نظام اسلامی باید همه برنامه ها با محوریت فرهنگ باشد.

 

وی پوشش مناسب را از اولویت های فرهنگی خواند و ادامه داد: یکی از مهم ترین شاخص ها برای پیشگیری از فرهنگ های غربی، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط اتحادیه اروپا، ابراز کرد: امروز همه می دانند که ستادامر به معروف در حوزه تقویت فرهنگ دینی و اسلامی تلاش می کنند.

 

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمنان این مهم را به خوبی درک کرده اند ‌واین تحریم ها به دلیل کینه ای است که از اسلام ناب دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: برای تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیاز به زیرساخت های فرهنگی، علمی، فضاسازی و رسانه ای داریم.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با بیان اینکه ویترین فضا سازی شهری در دست شهردار است، افزود: انتظار می رود شهرداری و زیر مجموعه های شهر آری علاوهبر تقویت برنامه ها فرهنگی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر همکاری در راستای انتظارات ستاد مردمی امر بهمعروف و نهی از منکر تلاش همکاری داشته باشند.

کد خبر 1253966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha